Sprawna obsługa

i360

Portal Klienta i360 został stworzony aby umożliwić klientom dostęp do informacji nt. usług realizowanych dla nich przez spółki Grupy Impel.

Klient za pomocą narzędzia mże wpisywać nowe zgłoszenia, monitorować ich status oraz zlecać realizację usług dodatkowych. System pozwala zarządzać zadaniami zgłoszonymi telefonicznie lub mailowo poprzez Contact Center.

Więcej informacji na temat możliwości Portalu Klienta I360 udzieli Państwa opiekun handlowy. Mogą Państwo również napisać na cc(dot)serwis(at)impel(dot)pl
 

 

 

X

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Impel Facility Services Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), przy ul. Ślężnej 118 (dalej Impel Facility Services).

    W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych w związku z wysłaniem przez Panią/Pana wiadomości drogą elektroniczną oraz w celach marketingowych, o ile wyrazi Pani/Pan na nie zgodę.

    Dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych >

  2. Nieczytelne? Zmień tekst



Województwo:


Inne tematy:
Marketing
PR
Obsługa Klienta
Inne