Dostarczamy wiedzę
sprawdź ostatnie informacje, regularnie zamieszczamy także ciekawe opracowania

Aktualności

Zobacz pozostałe wpisy

Impel City – wejdź do gry

10 lipca 2017

Mamy przyjemność poinformować, że zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy własną grę planszową, która edukuje biznesowo, promuje usługi Impela oraz ma za zadanie wesprzeć handlowców w ich relacjach z klientami.


Planszówka „Impel City” oparta jest na strategicznym zarządzaniu kontraktami przez pryzmat usług, które oferuje Grupa Impel w poszczególnych branżach. Pomysł jest efektem warsztatów marketingowo-handlowych prowadzonych przez Beatę Kobucką-Kozioł, Kierownika ds. szkoleń i rozwoju, pod kierownictwem Piotra Regulskiego, Dyrektora Handlowego obszaru FM.


Na czym polega gra? Uczestnik wciela się w menedżera firmy, która oferuje usługi dla innych podmiotów gospodarczych na bardzo konkurencyjnym rynku. Zbiera zasoby niezbędne do realizacji kontraktów i stara się wyprzedzić pozostałych graczy w pozyskaniu najbardziej opłacalnych zleceń. Musi wykazać się nie lada sprytem i intuicją, by wyprzedzić konkurencję.  Obserwuje zmiany na rynku i szybko na nie reaguje. Zarówno w grze, jak i w prawdziwym biznesie, efekt zależy od przyjętej strategii. Jednak w grze nie ma złych decyzji, ponieważ każda, która zostaje podjęta, uczy strategicznego myślenia. Impel City przez zabawę poszerza wiedzę o tym, jak działa biznes.

 

Koncepcja „Impel City” odwołuje się najważniejszych elementów strategicznych w Grupie Impel, takich jak cross-selling, sprzedaż pakietowa oraz dbałość o najlepsze zasoby ludzkie, sprzętowe oraz innowacje.

 

Gra powstała dzięki zaangażowaniu naszych pracowników i docelowo będzie materiałem promocyjnym, wspierającym budowę relacji menedżerów z klientami oraz wykorzystywanym podczas prezentacji oferty Grupy Impel.

 

Impel City – zapraszamy na dobre rozdanie!